БІБЛІОТЕКАРЯ ГІМНАЗІЇ
* оперативне забезпечення повною інформацією навчально-
виховного процесу гімназії;
* сприяння кращому засвоєнню учнями системи знань
через інноваційні форми і методи бібліотечної
роботи;
* забезпечення високого рівня організації виховного процесу в
гімназії для особистісного становлення
кожного через особистісно-зорієнтоване
* виховання учнів, морально-правове, фізичне, художньо-
естетичне, екологічне та економічне виховання.
РОБОТА БІБЛІОТЕКИ ГІМНАЗІЇ СПРЯМОВАНА
НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ТАКИХ ЗАВДАНЬ ЯК:
- впровадження новітніх форм і методів роботи;
- виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги, розвиток пізнавальних інтересів і здібностей;
- сприяння всебічному підвищенню педагогічної майстерності вчителів і вихователів шляхом популяризації педагогічної літератури і надання інформації про неї;
- виховання шанобливого ставлення до бібліотеки, книги як скарбниці людських знань.
ПРОБЛЕМА БІБЛІОТЕКИ ГІМНАЗІЇ:
«ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ
БІБЛІОТЕЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ - ЗАПОРУКА
ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ»
Для мене книги – світло дня.
Для мене книги – зорі ночі…
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі…
Без книги я не проживу
Вже, як без вирію лелека…
Я і крізь вічність оживу
В отім святім – БІБЛІОТЕКА…
СТРУКТУРА РОБОТИ
Інформаційна - рекомендаційні списки, виставки, робота з бланками замовлень,
забезпечення підручниками, бібліотечні уроки.
Масова - літературні ігри, часи читання, тиждень книги, вечори, свята, виставки,
огляди.
Індивідуальна - виявлення інтересів, читацький запит, бесіда про прочитане, аналіз
читацьких формулярів.
Підвищення кваліфікації - семінари, самоосвіта, обмін досвідом.