*
оперативне забезпечення повною інформацією навчально-
виховного процесу
гімназії;
*
сприяння кращому засвоєнню учнями системи знань
через інноваційні форми і
методи бібліотечної
роботи;
*
забезпечення високого рівня організації виховного процесу в
гімназії для
особистісного становлення
кожного через особистісно-зорієнтоване
* виховання
учнів, морально-правове, фізичне, художньо-
естетичне, екологічне та економічне виховання.
РОБОТА
БІБЛІОТЕКИ ГІМНАЗІЇ СПРЯМОВАНА
НА РОЗВ’ЯЗАННЯ
ТАКИХ ЗАВДАНЬ ЯК:
- впровадження
новітніх форм і методів роботи;
- виховання в
учнів інформаційної культури, любові до книги, розвиток пізнавальних інтересів
і здібностей;
- сприяння
всебічному підвищенню педагогічної майстерності вчителів і вихователів шляхом
популяризації педагогічної літератури і надання інформації про неї;
- виховання
шанобливого ставлення до бібліотеки, книги як скарбниці людських знань.
ПРОБЛЕМА
БІБЛІОТЕКИ ГІМНАЗІЇ:
«ВПРОВАДЖЕННЯ
ІННОВАЦІЙНИХ
БІБЛІОТЕЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ - ЗАПОРУКА
ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНОГО
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ»
Для мене книги –
світло дня.
Для мене книги –
зорі ночі…
Моя сім’я, моя
рідня,
Мій розум, серце
моє, очі…
Без книги я не
проживу
Вже, як без вирію
лелека…
Я і крізь
вічність оживу
В отім святім – БІБЛІОТЕКА…
СТРУКТУРА РОБОТИ
Інформаційна - рекомендаційні списки, виставки, робота з бланками замовлень,
забезпечення підручниками, бібліотечні уроки.
Масова - літературні ігри, часи читання, тиждень книги, вечори, свята, виставки,
огляди.
Індивідуальна - виявлення інтересів, читацький запит, бесіда про прочитане, аналіз
читацьких формулярів.
Підвищення кваліфікації - семінари, самоосвіта, обмін досвідом.